|
Hävisivätkö asiakkaat bittiavaruuteen?
Miten digiviidakosta selviää hengissä?
Luonnonvarakeskus (Luke) on selvittänyt puutuotealan selviytymis-mahdollisuuksia sähköpostien, verkkosivujen, verkkokaupan, appsien ja verkkomaksujen maailmassa.
Tavoite on löytää digitaalisen kaupankäynnin malleja, jotka tukevat yritysten kilpailukykyä.
Kevään, kesän ja syksyn aikana olemme haastatelleet ja kysyneet asiasta noin 40 puutuotealan yrittäjiltä ja vaikuttajalta. Kokoamme parhaillaan tuloksia ja mietimme mitä olemme löytäneet.
 |
Kuvassa näkyy vastaajien käsityksiä eräistä digitalisaation haasteista ja niiden merkityksestä eri toimintaympäristöissä. KLIKKAA KUVA SUUREMMAKSI.
|
Lisätietoja:
Tarmo Räty (Luonnonvarakeskus, Yliopistokatu 6, 80100 Joensuu, p. 029 532 5184, etunimi.sukunimi@luke.fi)
Minna Komulainen (Itä-Suomen yliopisto, p. 044 550 0862, minnakom (at) student.uef.fi )
|
AJANKOHTAISTA
Digitaalinen kaupankäynti puutuotealan yrityksissä -artikkeli (julkaistu Puumies-lehdessä 5/2016)
eWood tuloksia esiteltiin World Open Innovation Conferencessa 19-20.11.2015 (Santa Clara, CA). New business models and digitalization in Finnish wood products industry
27.10.2015
Kiitämme kaikkia haastatteluun ja kyselyyn osallistuneita. Julkistamme tarkempia tuloksia marraskuun 2015 aikana.
LisÄTIETOJA
Tutkija Tarmo Räty, Puhelin: 029 532 5184, tarmo.raty(a)luke.fi
|